קורונה טיים? זה הזמן להתעשר: 3 טיפים מטורפים לניצול זמן!

pexels-karolina-grabowska-4386235

מה אם היינו מספרים לכם שאתם יכולים להרוויח כסף (והרבה) בתקופת הקורונה?

מה אם במקום לשבת בתחתונים מול הנטפליקס כשברקע השיר (הקליט מדי) של ביטוח לאומי יכולת לקום ולעשות כסף? כן… דווקא עכשיו.

נשמע לך מוזר נכון? מעולה, בשביל זה אנחנו פה.
אם אתה מסוג האנשים שמעדיפים לבכות על מר גורלם, על זה שביבי לא משחרר, על זה שלגנץ אין עמוד שדרה, על השלום בדובאי שרק עושה לך חשק לטוס למרות שבכלל אין לך כסף לנסוע עד פתח תקווה- צר לנו, לא נוכל לעזור לך.

אתה בטוח שכולם אשמים במצב שלך, כולם מלבד אתה, אתה לא מסוגל לקחת את היוזמה בידיים שלך ולעשות מהלימון לימונדה ולכן אנחנו מציעים לך להפסיק לקרוא. כן כן אתה! צא מפה! אתה לא מתאים לסוג המאמר הזה, לך תהנה לך מהגלידה מול הנטפליקס ועזוב אותך מניצול זמן, זה לא בשבילך.

יופי, עכשיו אפשר להמשיך. סליחה שהיינו רעים, היינו חייבים לעשות סינון קצר כי הכתבה הזו מיועדת רק לאנשים שמוכנים לקחת את היוזמה לידיים שלהם, אנשים שרואים רק דבר אחד מול העיניים- הצלחה.

תקופת הקורונה היא אחת התקופות הקשות ביותר שידע העולם, מיליוני עסקים נסגרו, אנשים נשארו חסרי כל, אבל ההשפעה הקשה ביותר היא עודף זמן שנוצר אצל רובנו. מעולם לא היו לנו כל כך הרבה שעות שישבנו בבית ופשוט לא ידענו מה לעשות.
בעוד רוב האנשים השקיעו את הזמן הפנוי בחידוש המנוי בנטפליקס, מדידת ליין הבוקסרים שישבו הרבה זמן בארון ללא שימוש, והמון צעקות על הממשלה ההזויה שלנו, אנשים אחרים ראו את המשבר כהזדמנות.

כל אדם נורמטיבי יגיד לכם שקורונה היא המשבר הגדול ביותר שידעה האנושות, בעוד שאנשים מצליחים יגידו לכם: קורונה= הזדמנות. מעולם לא היה לנו כל כך הרבה זמן פנוי. עם ניצול זמן נכון, אף אחד לא יעצור אותנו!

הקורונה היא עובדה, היא גם לא מתכוונת ללכת לשום מקום, לנו נותר רק לבחור כיצד אנו רוצים לזכור אותה- תקופה רעה של בזבוז זמן מול הטלוויזיה או שמא זמן העשייה והפיתוח האישי הכי טוב שהיה לי? שאלו את עצמכם כיצד ניתן לשפר את ניהול הזמן שלי והתחיל להרוויח מן המצב?

אם הגעתם עד לפה ושרדתם את המבחנים בדרך, כנראה שבהחלט מגיעים לכם כמה טיפים חשובים לניהול זמן נכון:
1. בנו לו"ז מסודר- הגדירו מראש באיזו שעה אתם מתכוונים לקום מדי יום ואיך הולך להיראות היום שלכם. בנו לכם טבלה מסודרת ובה תחלקו את השבוע למשימות שתרצו לעשות כדי להתפתח בתחום החשוב לכם. זכרו, לו"ז מסודר עם משימות יומיות הוא כבר מחצית מן הדרך אל היעד.
2. חשבו יצירתי- נצלו את הזמן על מנת ליצור דברים שלא הייתן חושבים עליהם בשגרה. אתה בעל מכולת שנסגרה? תכין שלטים חדשים לעסק, בנה מיתוג חדש ומצליח שכשתחזור אתה תחזור בכל הכוח. אתה שף שסגרו לו את המסעדה? חשוב על מתכונים חדשים שלא יהיה אפשר להתעלם מהם. זכרו, הקורונה לא תהיה פה לעד, אך ההשפעות של ניהול הזמן שלכם ימשכו הרבה אחרי הקורונה.
3. חשבו חיובי- אל תגידו "איך נפלתי", "ביבי אשם" "נחנקתי מהילדים שיחזרו לבית ספר כבר" ( כן, גם זה קורה), תגידו " קיבלתי הזדמנות".

קיבלתם במתנה זמן שכנראה לעולם לא יחזור, נצלו אותו!
אתם עוד פה? קדימה! לכו תגשימו את עצמכם!

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר