לחיות בסרט – חוויה בלתי נשכחת ביוניברסל סטודיוס

עיצוב ללא שם (37)

מיניונים, ד"ר סוס והארי פוטר, אלה רק חלק מהעולמות שהגעתי אליהם בביקור שלי ביוניברסל סטודיוס שבאורלנדו. וזה באמת טוב יותר ממה שזה נשמע.

הטיול הגדול שלי אחרי הצבא היה לארצות הברית, טסתי עם שתי חברות להגשים חלומות. ללא ספק אחד המקומות הזכורים לנו ביותר זה הפארק הענק והמדהים – היוניברסל סטודיוס. הינה למה:

ביקור בסרטים האהובים עלינו

היוניברסל ידוע מאוד בתפאורה המרהיבה שלו, בתחפושות ובאפקטים הלא נגמרים. הכול מרגיש ונראה אמיתי, הסט, מוזיקת הרקע, המסעדות וכמובן המתקנים שנותנים חוויה בלתי נשכחת בתוך הסרטים שאנחנו כל כך אוהבים. חברות שלי ואני היינו המומות מהזהות לסרטים עד הפרטים הכי קטנים ככה שהדבר היחיד שמזכיר לנו שאנחנו לא באמת בתוך הסרט זה התיירים שסביבנו.

הצצה אל מאחורי הקלעים

מעבר למתקנים יוצאי הדופן, היוניברסל מציע הצצות אל מאחורי הקלעים לסרטים האהובים עלינו המתבטאות בסיורים, מופעים וביקורים בסטים המקוריים. לא משעמם לרגע!

ההנאה מובטחת – לכולם!

ילדים, מבוגרים, אמיצים ופחדנים – היוניברסל מבטיח חוויה מהנה לכל המבקרים. אני אישית לא מהאמיצים שמעזים לעלות למתקני האקסטרים, יש לומר פחדנית לא קטנה, אך זה לא השפיע על החוויה המהנה שלי בפארק המדהים הזה. הרבה אטרקציות רק נותנות הרגשה של מתקן, אך בעצם זו סך הכול אשליה של סרט תלת מימד ומושבים שזזים בדיוק בזמן הנכון. לא ייאמן כמה אמיתי זה מרגיש, גם כשהסרט המוקרן הוא מצויר.
ולמרות זאת, לפחדנים שבנינו, המלצה ממני (הפחדנית הראשית) – תעזו לעלות למתקנים! אין צורך להגזים ולעלות לרכבות הגבוהות והמהירות, אך יש הרבה מתקנים שדורשים רק מעט אומץ שלא שווה לפספס! מילה שלי – אתם לא תתחרטו.

לילות האימה – אירוע לכבוד ליל כל הקדושים

חובבי האימה, זה בשבילכם: לקראת ליל כל הקדושים, היוניברסל מפיקים אירוע שנקרא Horror Nights (לילות האימה), אליו ניתן לרכוש כרטיסים במיוחד. האירוע מתרחש בפארק בין השעות 18:00 – 2:00 בלילה, המתקנים נסגרים ובמקומם נפתחים מבוכי אימה בנושאים שונים. כמובן שגם פה היוניברסל לא מאכזב והמבוכים מפחידים בהחלט. כדי להוסיף לאווירת האימה, מסתובבים בפארק עובדים מחופשים שמבהילים את המבקרים.
מי שנמצא בארה"ב בתאריכים האלה וחובב אימה, אסור לפספס!

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר