עוברים לחתונה קטנה בעקבות הקורונה

pexels-cottonbro-3951876

כמו בכל תחומי החיים, מגפת הקורונה פגעה קשות גם בענף האירועים. זוגות צעירים ומאושרים שזה עתה סגרו אולם אירועים גדול ורחב ידיים מוצאים את עצמם מול אתגר קשה- בעלי האולמות והגנים סוגרים את שעריהם, המקדמה הועברה ומתעורר ויכוח מה לעשות לגביה, והדילמה הגדולה מכל- מתי יחזרו להתקיים החתונות ובאיזה פורמט?

ליקטנו מספר זוגות מאורסים בתקופת הקורונה שלא ויתרו על אירוע של פעם בחיים, ויחד עם הלחץ וחוסר וודאות תמידי עזרנו להם להגשים את החלום ולעשות חתונה מושלמת בהתאם להנחיות הממשלה.

אם גם אתם זוג מאורס ולא יודעים מאיפה להתחיל לתכנן חתונה, הכל מעורפל ואתם נכנסים ללחץ, הגעתם למקום הנכון! אנחנו כאן בדיוק כדי לעזור לכם לתכנן אירוע בלתי נשכח.
טיפים להתגבר על ההגבלות בחתונות קורונה:

מה עושים עם הספקים שסגרנו?

לפני הכל חשוב לדעת שהספקים מבינים גם הם שתקופה אינה רגילה, ויש להם פתרונות דינאמיים התומכים בזוגות המאורסים, כך שבהחלט אפשר להוריד את רף הלחץ. במעבר מאירוע גדול לחתונה אינטימית, יש שינוי בתמהיל הספקים. אז אם שריינתם די ג'יי מהמם שיעשה בלאגן וריקודים, הוא עדיין יכול להקפיץ את הרחבה אלא שהיא כוללת מספר קטן של משתתפים, לכן עליכם לשבת איתו על מוזיקה המתאימה לאווירה החדשה של האירוע. כמו כן, גם קייטרינג, נכון שהזמנתם קייטרינג של גן האירועים, אבל כשמדובר באולם אירועים קטן הם בד"כ מציעים כפתרון את המטבח שלהם או לחלופין מביאים את חברת הקייטרינג שאיתם הם עובדים.

אבל היי, בואו נהיה אופטימיים! יש גם כאלה שלא נפגעו מהמצב- שמלת כלה, האיפור, הספרית, חליפת חתן ועוד, כמובן שגם עליהם לגלות הבנה ולהזיז ביומן את ההערכות לאירוע במידה ויש צורך.

רשימת אורחים חדשה

כעת, כשהחלטתם שאתם עורכים חתונה קטנה ואינטימית, הגיע הזמן להחליט על מי מרשימת המוזמנים המקורי והארוכה אתם מוותרים. נכון! זה אחד המשימות הקשות ביותר לזוגות בתכנון חתונת קורונה, ולכן צריך לחשב מסלול מחדש. באירוע גדול רשימת האורחים כוללת את המשפחה, החברים, המנהל מהעבודה ועוד. אבל באירוע קטן ואינטימי ישנה חשיבות אחרת לגמרי להרכב המוזמנים, כך שאם תזמינו רק משפחה קרובה וחברים של ההורים, תמצאו את עצמכם ברחבת ריקודים ריקה בשעה מאד מוקדמת של האירוע.

לכן אנחנו ממליצים, לערוך אירוע קטן במתכונת "בת מצווש", כלומר מסיבה מטורפת וסוערת עם כל החברים הקרובים אליכם, כך שיהיה שמח, ההורים ואולי כמה מהחברים המבוגרים יותר.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר