הטרנד החדש שאתם חייבים לבית שלכם – חיפוי שעם לקיר

pexels-roman-odintsov-6898856

הטרנד שהולך ותופס תאוצה בשנה האחרונה זה חיפוי שעם לקיר.
עיצוב הבית עובר תהפוכות עם חידושים רבים בתחום, וחיפוי שעם לקיר זה הטרנד החדש שהולך לשלוט בשנים הקרובות, וכנראה תראו אותו בהרבה בתים.

המון אדריכלים ומעצבים בוחרים בו מכיוון כיוון שהוא מספק יוקרה , עוצמה, יופי, נוחות, פונקציונליות, ועמידות בהתקנה פשוטה, גם באופן עצמאי.

מהו חיפוי שעם לקיר?

מדובר בחיפוי לקיר, העשוי קליפת עץ אלון השעם, שייצרו מתבצע בתהליך הסרת הקליפה העץ אינו נפגע והסרת הקליפה היא אף חיונית להמשך חייו ולכן השעם נחשב אקולוגי.

אריחי שעם כהשראה עיצובית

אם הספקתם כבר לראות חללים עם חיפוי שעם, אתם ודאי יודעים שבאמצעותו אפשר ליצור קיר שעם המעניק כוח מרשים בחלל החדר או המשרד.

אריחי השעם מתאימים לכל חללי הבית או המשרד, אם זה בסלון, בחדרי השינה, בחדרי הילדים, במרתף ועוד.
עיצובי האריחים המגוונים מאפשרים לכם לבחור בעיצוב דרמטי לסלון, צבעוני ובהיר המשתלב בחדרי הילדים, שקט ורך בחדר ההורים, מתוחכם ופונקציונאלי בקירות המשרד.

להכניס את הטבע הביתה

חיפוי השעם לקיר הם טבעיים, אקולוגיים ועשויים מקליפת עץ אלון השעם, שמחדש את קליפתו בכל 9 שנים, לכן השימוש בשעם אינו פוגע בעץ אלא מסייע לו, ואינו מערב כריתת יערות.

פתרון לסובלים מאלרגיה או הפרעות קשב

חיפוי השעם לקיר הם אנטי סטטיים ואנטי אלרגנים, לכן הם מתאימים במיוחד לסובלים מאלרגיות שונות, אם זה לחומרים כימיים או טבעיים. טפט שעם יכול להתאים גם לעיצוב חלל של חדרי ילדים עם הפרעות ויסות חושי או בעלי הפרעת קשב וריכוז.

חיפוי שעם לקיר מבודד מחום, מקור ומרעשים

מעבר לתכונות הדקורטיביות שלהם, לאריחי השעם יש יכולות בידוד מדהימות. השעם יוצר בידוד טרמי, מפני חום וקור, וחוסך לכם הרבה כסף על קירור וחימום חללי הבית.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר