האם חיפוי שעם לקיר יכבוש את תעשיית עיצוב הבית בישראל?

חיפוי שעם לקיר

ברוכים הבאים למאמר נוסף מבית הפוסטיאדה!
היום אנחנו ממש מתרגשים (!) לספר לכם על הטרנד הויראלי שהולך ותופס תאוצה משמעותית בשנה האחרונה – חיפוי שעם לקיר.

מהו חיפוי שעם לקיר?

עיצוב הבית עובר תהפוכות עם חידושים רבים בתחום, וחיפוי שעם לקיר זה הטרנד החדש שהולך לשלוט בשנים הקרובות, וכנראה שאתם עוד תראו אותו בהרבה מאוד בתים.
המון אדריכלים ומעצבים בוחרים בו מכיוון כיוון שהוא מספק יוקרה , עוצמה, יופי, ניקיון, נוחות, פונקציונליות, ועמידות בהתקנה פשוטה, כן כן, אפילו באופן עצמאי.

איך עובד חיפוי שעם לקיר?

מדובר בחיפוי לקיר, העשוי קליפת עץ אלון השעם, אשר תהליך ייצורו מתבצע באמצעות הסרת הקליפה, וכך גם העץ אינו נפגע וגם הסרת הקליפה הופכת להיות חיונית להמשך חייו, ולכן השעם הוא מאוד אקולוגי.

אריחי שעם לקיר כהשראה עיצובית

אנחנו משערים שכבר הספקתם לראות חללים עם חיפוי שעם, ואתם ודאי יודעים שבאמצעותו אפשר ליצור קיר שעם המעניק כוח מרשים בחלל החדר או המשרד. אריחי השעם מתאימים לכל חללי הבית או המשרד, אם זה בסלון, בחדרי השינה, בחדרי הילדים, במרתף ועוד. עיצובי האריחים המגוונים מאפשרים לכם לבחור בעיצוב דרמטי לסלון, צבעוני ובהיר המשתלב בחדרי הילדים, שקט ורך בחדר ההורים, מתוחכם ופונקציונאלי בקירות המשרד.

להכניס את הטבע הביתה

חיפויי השעם לקיר הם לגמרי טבעיים, אקולוגיים ועשויים מקליפת עץ אלון השעם, שמחדש את קליפתו בכל 9 שנים, ולכן השימוש בשעם אינו פוגע בעץ אלא מסייע לו, ואינו מערב כריתת יערות.

פתרון לסובלים מאלרגיה או הפרעות קשב

חיפויי השעם לקיר הם אנטי סטטיים ואנטי אלרגניים, ולכן הם לגמרי מתאימים לסובלים מאלרגיות שונות, בין אם זה לחומרים כימיים או טבעיים. טפט שעם יכול להתאים גם לעיצוב חלל של חדרי ילדים עם הפרעות ויסות חושי או בעלי הפרעות קשב וריכוז.

חיפוי שעם לקיר מבודד מחום, מקור ומרעשים

מעבר לתכונות הדקורטיביות שלהם, לאריחי השעם יש יכולות בידוד מדהימות, שהרי השעם יוצר בידוד טרמי, מפני חום וקור, וחוסך לכם הרבה כסף על קירור וחימום חללי הבית.

סיכום

חיפוי שעם לקיר הוא אחד מהטרנדים אשר תופצים תאוצה משמעותית יותר ויותר, עקב היתרונות הרבים, ביניהם: אורגני, בידוד חום ורעשים, ונראות יוקרתית.

עד כאן הפוסט שלנו, מקווים שנהנתם.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר