איפה כדאי לטייל בצפון בתקופת הקורונה?

pexels-leah-kelley-3935702

כמו שכולכם יודעים אנחנו נכנסו לתקופה לא פשוטה ולתקופה הזאת קוראים ״תקופת הקורונה״, התקופה הזאת השפיעה על כולנו וכמובן היא גם השפיעה על הטיולים בארץ.

2 פריטי חובה:

עד לא מזמן הטיולים בכלל היו לא אפשריים, לאחרונה פתחו את שמורות הטבע בארץ ואפשרו לאנשים להתחיל לבקר בהן, חשוב לזכור שעידן הקורונה לא נגמר ואפילו שהיום אפשר לצאת לטייל אנחנו חייבים לזכור שלא יוצאים לטיול בלי כמה פריטים בסיסיים.
כמובן שהפריט הראשון הוא מסכנה לפנים אפשר לשים את המסכה בתיק למקרה שנצטרך.
הפריט השני הוא אלכוג׳ל והוא לא פחות חשוב מהמסכה בימים אלו מאוד חשוב לחטא את הידיים ובזמן טיול אין לנו הרבה מקומות איפה אפשר לשטוף ידיים עם סבון אז רצוי לקחת אלכוג׳ל.

איפה כדאי לטייל בצפון אם רוצים חווייה חדשה ושונה?

הרבה רוצים לדעת איפה אפשר לטייל בזמן קורונה, זאת שאלה שהיא לגיטימית כי כל ההוראות לא כל כך ברורים, ולכן במאמר כאן אני אפרסם לכם את המקומות המומלצים לטיול בזמן קורונה, אני אפרסם לכם מסלולים שהם לא הכי פופולאריים אבל הם מאוד מומלצים לתקפה שאנחנו נמצאים בה היום. ולכן חיפשנו מסלולים שמסלולי ההליכה יהיו לא צפופים מדי, לא עמוסים מדי וכמובן מסלולים שיש בהם מקומות לשטוף את הידיים. אוקיי, אז מוכנים? בואו נצא לדרך:

שלושה מסלולים מומלצים:

רמת הגולן: נחל סער ומפל סער

כמויות הגשם שירדו השנה בצפון מילאו את הבריכות ואת המפלים במים. תקופה מדהימה לבקר בא את נחל סער ומפל סער.

בגליל התחתון: שמורת האירוס הנצרתי

אין כמו לראות את הטבע בשיא פריחתו ועכשיו זו התקופה להגיע לשמורת האירוס הנצרתי, זהו טיול יחסית קצר שמתאים לטיול עם עגלות ולבעלי מגבלויות.

בכרמל: חורשת הארבעים ומצוק הארבעים

הטיול הזה משלב הליכה רגלית במסלול מעגלי של כ1.5 ק״מ, הנוף במסלול מדהים ויש כמה תצפיות שאפשר לבצע בהן עצירות.

אלו הם רק שלושת ההמלצות הראשונות שמתאימות לתקופת הקורונה, במאמר הבא אנו נפרסם את הרשימה המלאה של כל המסלולים שניתן לעשות על פי החוק לפי התקנות החדשות של משרד הבריאות, חשוב לציין שאנחנו נמצאים בתקופה לא פשוטה וחשוב לשמור על היגיינה אישית ומרחק בזמן המסלולים.

תוכן עניינים

קטגוריות
הפופולריים ביותר